Craps


kazino Craps (vai Bank Craps), a spēļu kauliņi spēle ir viena no aizraujošākajām kazino spēlēm. Pie craps galda ir ierasts dzirdēt kliedzienus un kliegšanu. To spēlē uz īpaši izveidota galda un tiek izmantoti divi kauliņi. Kauliņi ir izgatavoti pēc ļoti stingriem standartiem un tiek regulāri pārbaudīti, vai nav bojājumu. Pats par sevi saprotams, kauliņi tiek aizstāti ar jauniem pēc aptuveni astoņu stundu lietošanas, un kazino ir ieviesuši noteikumus, kā spēlētājs ar tiem rīkojas.
Lai sāktu, šāvējam (vienam no spēlētājiem) vismaz par minimālo galda likmi ir jāpiedalās vai nu "Pass Line", vai "Don't Pass Line" (dažreiz tos sauc par "laimestu" vai "pareizām" likmēm un "neuzvaru" vai " nepareizas derības). Strēlnieks Stickman piedāvā vairākus kauliņus (parasti piecus), un viņam jāizvēlas divi, ar kuriem mest. Atlikušie kauliņi tiek atgriezti Stickman's Bowl un netiek izmantoti.
Šāvējam ir jāiztur kauliņi ar vienu roku tikai tad, kad metot, un kauliņiem ir jānokļūst pie galdiem galda pretējā galā. Gadījumā, ja viens vai abi kauliņi tiek izmesti no galda, tie ir jāpārbauda (parasti ar stickman), pirms tos atkal spēlējat.
Craps galds var uzņemt līdz aptuveni 20 spēlētājiem, kuri katrs saņem metienu kārtu vai "metot" kauliņus. Ja nevēlaties mest kauliņus, varat derēt uz metēju. Uz galda var izdarīt vairāku veidu likmes rīcība. Kazino komanda sastāv no Stickman, Boxman un diviem tirgotājiem.
Spēle tiek spēlēta kārtās, ar tiesībām uz jāmet kauliņš katram spēlētājam katras kārtas beigās pārvietojoties pulksteņrādītāja virzienā ap craps galdu. Spēlētājs var nemest, bet var turpināt likt likmes.
Katrā kārtā ir divas fāzes: Nāc ārā un Punkts. Lai sāktu raundu, šāvējs liek vienu vai vairākus “Nāc ārā” ruļļus. Iznākšana no 2, 3 vai 12 (ko sauc par Craps, šāvējs tiek uzskatīts par “crap out”) noslēdz kārtu, kad spēlētāji zaudē savas Pass Line likmes. Ja iznāk 7 vai 11 (dabisks) metiens, laimē Pass Line likmes. Strēlnieks turpina likt Iziet ārā, līdz viņš ripo 4, 5, 6, 8, 9 vai 10, kurš skaitlis kļūst par punktu. Pēc tam dīleris pārvieto pogu Ieslēgt uz punkta numuru, kas apzīmē kārtas otro fāzi. Ja šāvējs ripo punktu numuru, rezultāts ir uzvara likmēm uz Pass Line. Ja šāvējs izmet septiņnieku (Seven-out), piespēles līnija zaudē un raunds beidzas.
Pirmais kauliņu metiens derību kārtā ir Come Out metiens - jauna spēle Craps sākas ar Come Out metienu. Come Out rullīti var izveidot tikai tad, ja iepriekšējais šāvējs neizdodas uzvarēt, tas ir, neizdodas izdarīt punktu vai izdara Seven-out (izvelk septiņus).
Pēc tam sākas jauna spēle ar jaunu šāvēju. Ja pašreizējais šāvējs izdara savu punktu, kauliņš viņam tiek atdots, un viņš sāk jauno Iziet ārā. Tas ir šī šāvēja saraksta turpinājums, lai arī tehniski Come Out roll identificē jaunu spēli, kas drīz sāksies.
Kad šāvējs nespēj izveidot savu punktu, kauliņš tiek piedāvāts nākamajam spēlētājam par jaunu iznākšanu un spēle turpinās tādā pašā veidā. Jaunais šāvējs būs persona, kas atrodas tieši blakus kreisajam no iepriekšējā šāvēja - tāpēc spēle virzās pulksteņrādītāja virzienā ap craps galdu.
Kauliņi tiek velmēti pāri craps galda izkārtojumam. Izkārtojums ir sadalīts trīs laukumos - divās sānu zonās, kuras atdala centrālais. Katra sānu zona ir otras puses spoguļattēls, un tā satur sekojošo: Derības un Nenododiet derības, Nāciet un Nenāciet, Likmes par likmēm, Likmju izdarīšana un Lauka likmes. Centra laukums ir kopīgs abām sānu zonām, un tajā ir likmes par Proposition.
Pass derības uzvar, kad iznākšanas metiens ir 7 vai 11, savukārt piespēles der zaudēt, kad iznākšanas rullis ir 2, 3 vai 12. Neveiciet derības, ja iznākšanas rādītājs ir 7 vai 11, un nederiet. laimē, kad iznākšanas metiens ir 2 vai 3. Neveic likmes uz neizšķirtu, ja iznākšanas rullis ir 12 (dažos kazino - 2; izkārtojuma 'Bāra' rullis norāda, kurš metiens tiek uzskatīts par neizšķirtu).
Spēlētājam, kurš pievienojas spēlei un vēlas spēlēt krāpšanos, nebūdams šāvējs, jāpieiet pie krāpšanās galda un vispirms jāpārbauda, ​​vai dīlera poga “Ieslēgt” ir uz kāda no punktu numuriem. Ja punktu skaits ir izslēgts, tabula atrodas kārtā Come Out. Ja dīlera poga ir “Ieslēgta”, tabula atrodas punkta kārtā, kur lielākā daļa kazino ļaus likt Pass Line likmi. Visas vienas vai vairāku rullīšu 'Proposition derības' var tikt izvietotas jebkurā no abām kārtām.
Starp dice rolls ir laiks, lai tirgotāji varētu veikt izmaksas un iekasēt zaudētās likmes, pēc tam spēlētāji var ievietot jaunas likmes. Stickman uzrauga darbības pie galda un nolemj, kad dot šāvējam dice, pēc kura vairs nav atļauts derības.
Zemāk ir saraksts ar dažādām derībām, kuras varat veikt pie craps.
Pass Line Bet - jūs uzvarējat, ja pirmais metiens ir dabisks (7, 11), un zaudējat, ja tas ir craps (2, 3, 12). Ja punkts tiek velmēts (4, 5, 6, 8, 9, 10), tas ir jāatkārto pirms 7 iemetiena, lai uzvarētu. Ja 7 tiek velmēts pirms zaudētā punkta.
Fundamentālā likme craps ir Pass Line Bet, kas ir likme, lai šāvējs iegūtu savu punktu skaitu. Pass Line likme tiek uzvarēta uzreiz, ja iznākšanas rādītājs ir 7 vai 11. Ja iznākšanas rādītājs ir 2, 3 vai 12, likme zaudē (to sauc par “izspiešanu”). Ja rullim ir kāda cita vērtība, tas izveido punktu; ja šo punktu atkal iemet pirms septiņiem, likme uzvar. Ja, izveidojot punktu, septiņi tiek iemesti pirms punkta atkārtotas iemetšanas, likme zaudē ('septiņi out'). Pass Line laimests maksā pat naudu.
Likmes likmes uz Pass Line — pēc punkta izmešanas jūs varat veikt šo papildu likmi, izmantojot koeficientus. Par katru punktu ir dažādas izmaksas. Punkts 4 vai 10 maksās 2:1; 5 vai 9 maksā 3:2; 6 vai 8 maksā 6:5. Jūs uzvarat tikai tad, ja punkts tiek izmests vēlreiz pirms 7.
Come Bet - tam ir tādi paši noteikumi kā Pass Line Likmei. Atšķirība sastāv no tā, ka jūs varat veikt šo likmi tikai pēc tam, kad ir noteikts punkts piespēļu līnijā. Come Out rullī Come Bet tiek likts uz piespēļu līniju, jo tās ir identiskas likmes. Pēc likmes izdarīšanas pirmais kauliņu metiens noteiks nākamo punktu. Jūs uzvarat, ja tas ir dabisks (7, 11), un zaudējat, ja tas ir craps (2, 3, 12). Citi ruļļi padarīs jūs par uzvarētāju, ja atnākšanas punkts tiks atkārtots pirms 7 ruļļa. Ja vispirms tiek uzvilkts 7, jūs zaudējat.
A Come Bet tiek spēlēts divās kārtās un tiek spēlēts līdzīgi kā Pass Line Bet. Galvenā atšķirība ir tā, ka spēlētājs, kurš veic derību par derību, veiks likmi uz pirmo punktu skaitu, kas “nāk” no šāvēja nākamā metiena, neatkarīgi no galda kārtas. Ja pirmajā kārtā tiek uzvilkts 7 vai 11, tas uzvar. Ja tiek velmēts 2, 3 vai 12, tas zaudē. Ja tā vietā likme ir 4, 5, 6, 8, 9, 10, tad Nāciet likmi bāzes dīleris pārvietos uz lodziņu, kas apzīmē šāvēja iemesto numuru. Šis skaitlis kļūst par punktu Come Bet, un spēlētājam ir atļauts likmei pievienot koeficientus. Dīleris likmes koeficientus virs Come Bet, bet nedaudz ārpus centra, lai atšķirtu sākotnējo likmi un koeficientus. Otrais raunds uzvar, ja šāvējs izspēlē Come Bet pirms septiņiem. Ja septiņi ir pirms skaitļa (Come Bet), likme zaudē. Come Out rullīša piespēļu līnijā spēlē Come Bet, taču parasti izredzes nedarbojas, ja vien spēlētājs dīlerim nenorāda citādi.
Come Bet dēļ, ja šāvējs izsaka savu viedokli, spēlētājs var nonākt situācijā, kad viņam ir Come Bet (iespējams, ar izredzes uz to), un nākamais metiens ir Come Out roll. Šajā situācijā tiek pieņemts, ka likmes uz nākošajiem likmēm nedarbojas Come Out sarakstā. Tas nozīmē, ka, ja šāvējs izspēlē 7 uz iznākšanas ripas, visi spēlētāji ar aktīvām derībām, kas gaida “nākamo punktu”, zaudē sākotnējo derību, bet viņiem tiek atgriezta izredzes uz naudu. Ja tiek atnests “nākt punkts”, izredzes netiek uzvarētas, bet Come Bet uzvar un izredzes tiek atgrieztas. Spēlētājs var pateikt dīlerim, ka viņi vēlas, lai viņu koeficienti darbotos, piemēram, ja šāvējs uzmet skaitli, kas atbilst 'nākamajam punktam', likmju likme uzvarēs kopā ar nākamo likmi, un, ja tiks samests septiņi, abi zaudēs.
Izredzes uz nākamo likmi - tieši tas pats, kas Likmes par caurlaides likmi, izņemot gadījumus, kad jūs ņemat koeficientus uz Come Bet nevis Pass Line Bet.
Neveiciet līnijas likmi - šī ir apgrieztā likme. Ja pirmais kauliņu metiens ir dabisks (7, 11), jūs zaudējat un ja tas ir 2 vai 3, jūs uzvarējat. Dice roll of 12 nozīmē, ka jums ir kaklasaite vai nospiežat kazino. Ja rullis ir punkts (4, 5, 6, 8, 9, 10), pirms šī punkta atkārtošanas jāiznāk 7, lai jūs kļūtu par uzvarētāju. Ja punkts tiek velmēts vēl pirms zaudētajiem 7.
Nenāc derēt - atgriezeniskā nāc. Pēc nākamā punkta noteikšanas jūs uzvarējat, ja tas ir 2 vai 3, un zaudējat par 7 vai 11. 12 ir neizšķirts, un citi kauliņu metieni liks jums uzvarēt tikai tad, ja nākamajos metienos pirms viņiem parādās 7.
Vietu likmes - šī likme darbojas tikai pēc tam, kad ir noteikts punkts. Jūs varat derēt uz kauliņu metienu ar 4, 5, 6, 8, 9 un 10. Jūs uzvarējat, ja skaitlis, uz kuru izdarījāt likmi, tiek iemests pirms 7. Pretējā gadījumā jūs zaudējat. Vietas derību izmaksa ir atšķirīga atkarībā no tā, uz kādu numuru jūs derējat. 4 vai 10 maksās 9: 5; 5 vai 9 maksā 7: 5, un 6 vai 8 maksā 7: 6. Jūs varat atcelt šo likmi jebkurā laikā, kad vēlaties.
Lauka likmes - šīs likmes ir paredzētas tikai vienam kauliņu metienam. Ja tiek velmēts 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, jūs uzvarējat. 5, 6, 7 un 8 liek jums zaudēt. Lauka derībām ir šādas atšķirīgas izmaksas: 2 maksā dubultā (2: 1), bet 12 maksā 3: 1. Citi laimētie kauliņu metieni maksā pat (1: 1).
Lielie seši, lielie astoņi likmes - šīs likmes tiek liktas uz jebkuru metamo kauliņu, ja 6 vai 8 iznāk pirms 7 metiena. Lielie seši un lielie astoņi ir pat likmes, un tos maksā ar 1: 1.
Piedāvājuma likmes - šīs likmes var veikt jebkurā laikā, un, izņemot ātrgaitas ceļus, tās visas ir vienas likmes likmes:
Jebkurš Craps: Uzvar, ja tiek izmests 2, 3 vai 12. Izmaksas 8: 1
Jebkura Seven: Uzvar, ja 7 ir velmēts. Izmaksas 5: 1
Vienpadsmit: Uzvar, ja tiek izmests 11. Izmaksas 16: 1
Ace Duece: Uzvar, ja tiek nolaists 3. Izmaksas 16: 1
Aces vai Boxcars: Uzvar, ja tiek izmests 2 vai 12. Izmaksas 30: 1
Horn Bet: tas darbojas kā likmes uz 2, 3, 11 un 12 uzreiz. Uzvar, ja viens no šiem numuriem ir velmēts. Izmaksa tiek noteikta saskaņā ar velmēto skaitu. Pārējās trīs likmes ir zaudēja.
Ceļi: Likme uz cietā ceļa numuru uzvar, ja to iemet grūti (pāru summa: 1-1, 3-3, 4-4 ...), pirms tā tiek viegli samesta un iemesta 7. Izmaksas: 4. un 10. cietais, 8: 1; Cietie 6 un 8, 10: 1

Craps Atjaunots: Janvāris 22, 2019 Autors: Aamir Berrey