Pokerdom ekrānuzņēmums
Saglabājiet RSS

Pokerdom

Texas hold'em

Pirmkārt, Texas Hold 'em spēlē ir 5 galvenās kārtas:
• Pre-Flop
• Flop
• Turns
• Upe
• kāršu atklāšana

Ir arī 5 lēmumi, kurus jūs varat veikt roku veidošanas laikā Texas Hold 'em:
• Likme - lai liktu sākotnējo žetonu daudzumu uz galda vai naudu bankā.
• Zvans - lai saskaņotu iepriekšējā spēlētāja likmi.
• Paaugstināt - likt palielināt summu mikroshēmas salīdzinājumā ar iepriekšējo spēlētāju.
• Muck (vai Fold) - lai izietu no rokām un nodotu savas kārtis uz leju līdz tirgotājam.
• Pārbaudīt - lai šajā brīdī nevēlaties pieņemt lēmumu. Jums var būt pienākums pieņemt lēmumu vēlāk kārtas gaitā.

Dīlera poga un žalūzijas

Spēle sākas ar vienu karti, kas tiek apstrādāta katram spēlētājam. Spēlētājs ar augstāko redzamo karti tiek iezīmēts kā Dīlera poga. Katra nākamā roka sākas ar spēlētāju, kurš saņem dīlera pogu, kurš pēc katras spēles tiek pagriezts pulksteņrādītāja virzienā pa galdu. Kartes tiek apstrādātas pulksteņa rādītāja virzienā, sākot ar personu, kas seko dīlerim pa kreisi. Tiešsaistes vidē tabulas ir nepārtraukti aktīva, tāpēc dīlera pogas pozīcija parasti jau ir izveidota, pievienojot tabulu. Dīlera poga ir Tirdznieka teorētiskais stāvoklis. Dzīvā vidē šī persona var faktiski izturēt kartes, bet ne vairāk kā kazino, un, protams, tiešsaistē, The House (vieta) nodarbojas ar kartēm.


Pirms The Flop tiek izveidoti divi Blind Bets, lai izveidotu sākotnējo pot. Aklās likmes veido divi spēlētāji, kuri sēž uz dīlera pa kreisi. Spēlētājs, kas sēž blakus pogai, ziņas (likmes) par mazā neredzīgajiem. Tas ir iestatīts kā puse no apakšējā galda ierobežojuma. Mūsu 20 / 40 piemērā tas būtu 10 USD. Spēlētājs, kurš viņu pa kreisi atstājis, nosūta Big Blind. Tas ir iestatīts summā, kas ir vienāda ar zemāko robežu (mūsu piemērā - 20 USD). Šīs piespiedu likmes nodrošina to, ka cilvēkiem ir jāiegulda katrs. Skaidru iemeslu dēļ tos sauc par maziem un lieliem, jo ​​to relatīvais lielums. Tos sauc par žalūzijām, jo ​​spēlētāji šos derības veic, pirms saņem kādas kārtis, un tāpēc tie ir akli viņu rokās. Iespējams, ka šiem spēlētājiem šķiet nedaudz netaisnīgi, bet atcerieties, ka Dīlera pogas nākamajā reizē pārvietosies, un divi jaunie spēlētāji būs mazie un lielie žalūzijas. Tas nodrošina, ka visi kļūst par Dīleru, Mazo Blindu un Lielo Blindu.

Slēptie sodi

Gadījumā, ja kāds iemesls jums nepatīk, jūs iestatiet vai nu mazo, vai lielo acu ievietošanu - neatstājot galdu - (šāda darbība tiek dēvēta par "Sēžot ārā"), pēc tam, kad atgriežaties pie galda, tiek piemērots sods:
Trūkst mazā aklā - jums ir jāmaksā soda nauda, ​​kas ir vienāda vērtība ar Lielo Blind. Šī summa ir papildu summa personai, kas šajā brīdī dabiski ir Big Blind.
Par lielo acu nozaudēšanu - vai mazo un lielo acu - jums jāmaksā sods, kas vienāds ar vērtību lielajam aklumam, un vēl viens ir vienāds ar mazo aklu. Šī mazākā summa nonāk tieši Pot (mikroshēmas / nauda, ​​kas tiek azartspēlēta), un tā netiek ieskaitīta spēlētāja spēlē. To sauc par Dead Bet.

Pre-Flop

Katrs spēlētājs saņem divas uz leju vērstas kārtis (tās sauc arī par Hole Cards, Pocket Cards). Persona, kas sēž pa kreisi no Lielās neredzīga pozīcijas, ir pirmais, kas rīkojas. Šajā kārtā viņam ir trīs iespējas. Viņš var zvanīt, pacelties vai iemetiet. Ja viņš pīķa, kā jau minēts, viņš atliec savu roku prom, un darbība iet uz nākamo spēlētāju pa kreisi. Ja viņš piezvanīs, viņš atbilst Lielo spīdīgo piespiedu likmju vērtībai (20 USD mūsu 20 / 40 piemērā). Ja viņš izvēlas piesaistīt Fixed Limit spēli, viņš var palielināt tikai par papildu 20 USD līdz 40 USD.

Fixed Limit spēlē, sākotnējā likme ir maksimāla 1 un trīs raizējas vienā kārtā. Visiem triju veidu paaugstinājumiem ir īpaši nosaukumi:
• pacelt
• Atkārtoti pacelt
• Cap

Mūsu 20 / 40 piemērā Flop laikā sākotnējā likme būtu USD 20, pieaugums būtu vēl USD 20 - tas nozīmē, ka spēlētājam ir likmes 40 USD, atkārtotais paaugstinājums būtu USD 60, un maksimālais līmenis būtu vēl viens 20 USD, kas ir USD 80. Pēc tam, kad tika uzlikts vāciņš, šī kārta vairs nav atļauta. Atcerieties, ka derības un paaugstināšanās Turnā un upē tiks paaugstinātas (mēs to redzēsim vēlāk). Galu galā pieļaujamās paaugstināšanas sekas izskatās šādi: likmes, paaugstināt, atkārtoti pacelt, vāciņu.

Tagad atgriezīsimies spēlē. Darbība turpinās pulksteņrādītāja kustības virzienā ap galdu, un katram spēlētājam ir jāpieņem lēmums par to, vai piezvanīt, pacelt vai piespraust, kad tas ir piemērots, līdz tas sasniedz spēlētāju pozīcijā "Mazā asiņaina". Mēs iesakām ikvienu aicināt. Mūsu 20 / 40 piemērā tas nozīmētu, ka katrs no tiem ir apmaksājis 20 USD bankā. Tātad tagad ir mazā acs stūra darbība. Atcerieties, ka kārtas sākumā šī persona jau ir novirzījusi summu, kas vienāda ar pusi no zemākās robežas (mūsu piemērā - 10 USD). Tāpēc, ja šis spēlētājs nolemj zvanīt, viņam potē būs jāpievieno tikai 10 USD (kopējā summa ir 20 USD). Protams, viņš var paaugstināt līdz pat USD 40 vai nopelnīt.

Tātad šeit ir, kad darbība virzās uz Lielo neredzīgajiem. Šis spēlētājs jau ir ieskaitījis bankā 20 USD. Teorētiski preflopu var uzskatīt par beidzamo, jo katrs ir izdarījis tādu pašu summu, bet, tā kā lielā acs ir vienīgā pozīcija, kas vēl nav pieņēmusi lēmumu, pamatojoties uz viņa kartēm, viņam ir atļauts to izdarīt šajā konkrēts brīdis. Viņš var paaugstināt (līdz 40 USD), pārbaudīt vai izlikt. Parasti spēlētājs nevar pārbaudīt, kamēr uz galda ir nauda, ​​bet šajā konkrētajā gadījumā spēlētājs Big Blind pozīcijā faktiski var pārbaudīt.

Ir arī svarīgi atcerēties, ka lielākajā daļā gadījumu, ja jums joprojām ir iespēja, it īpaši paša spēles sākumā un pirmajās pāris kārtās, jums labāk vajadzētu pārbaudīt, nevis noķert roku. Tas dod jums vairāk iespēju, jo jūs joprojām esat spēlē, un jūs vienmēr varat saņemt kartes, kas uzlabos jūsu roku. Gadījumā, ja Big Blind pozīcijas spēlētājs nolemj veikt paaugstinājumu, spēle tradicionāli turpina pulksteņa rādītāja kustības virzienu, līdz visi spēlētāji ir izsaukuši vai izvilka savas kārtis. Visu kārtējo kārtu beigās spēle turpinās, līdz visi spēlētāji ir iesnieguši tādu pašu naudas summu bankā vai arī ir iztērējuši savas kārtis. Šajā piemērā mēs ļausim mums pārbaudīt lielo asaru spēlētāju.

Tajā tiek uzskatīts, ka Pre-Flop kārta ir beigusies un visas mikroshēmas tiek savāktas un ievietotas galda vidū.

Flop

Tirgotājs uz galda piedāvā trīs sejas uz augšu. Šīs kartes parasti sauc par Kopienas kartēm vai Board Cards, un, kā norāda nosaukums, šīs kartes tiek dalītas ar visiem spēlētājiem pie galda, lai palīdzētu pabeigt viņu pokera rokās. Ja tiek izskatītas kopējās kartes, pirmā persona, kas pieprasa lēmumu, ir spēlētājs, kas atrodas pa kreisi no dīlera pogas. Parasti tā ir persona, kas atrodas Mazajā Blind stāvoklī, bet, ja pēdējais ir izvilcis, tad nākamais spēlētājs ir pirmais, kurš uzsāk darbību. Šis spēlētājs var vai nu pārbaudīt, vai likt likmes. Darbība turpinās, līdz katram spēlētājam ir iespēja pārbaudīt, zvanīt (ja ir bijusi likme vai paaugstināta summa), paaugstināt vai izlikt. Kad ir likme vai paaugstinājums, katram spēlētājam ir jāatbilst izdarītajai likmei, jāpārtrauc vai jāuztraucas, lai turpinātu darbību. Parasti visiem spēlētājiem ir kārtībā jāpārbauda. Šajā gadījumā bankā netiks pievienoti nekādi naudas līdzekļi, un kārta beigsies.

Kārtas beigas nāk pēc tam, kad visi spēlētāji ir izsaukuši (vai izlaupīti), un ir likmes par vienādu summu.

Turn

Tirgotājs uz galda ievieto ceturto seju uz augšu. Atkal spēlētāji, sākot ar spēlētāju, kas palicis no Dīlera, var pārbaudīt, izdarīt likmi vai piesaukt. Jebkurā gadījumā, šajā kārtā (un turpmāk), visiem spēlētājiem ir jāmaksā un jāpiedalās saskaņā ar augstāko tabulas robežu. Pēc mūsu piemēra maksimālā likme un paaugstināšana šajā kārtā ir 40 USD. Darbība turpinās, tāpat kā iepriekš, ar visiem spēlētājiem, kas beidzot noformē tādu pašu summu, vai arī noķer roku. Atkal visi žetoni šajā kārtā ir apvienoti galda centrā.

Upe

Tirgotājs tagad risina 5th face up karti, un tā ir galīgā kopējā karte uz galda. Katram spēlētājam kopumā ir septiņas kārtis: viņu divas kārtis un piecas kopējās kārtis uz galda). Šīs kartes kalpo, lai izveidotu labāko piecu kāršu kombināciju. Atkal spēlētājs, kas palicis no izplatītāja, ir pirmais, kurš rīkojas, un darbība turpinās ap galdu tāpat kā līdz šim.

Svarīga piezīme: šajā vai jebkurā citā kārtā, ja spēlētājs parāda vai paaugstina likmi un visi pārējie spēlētāji iztērē savas kārtis, - rokas ir beigusies, un spēlētājs, kurš izdarījis pēdējo likmi vai paaugstina likmi, pirms visi pārējie automātiski iegūst roku. Neskatoties uz punktu, uzvarētājam nav pienākums parādīt savu roku, lai arī viņš uzņem visu naudas summu līdz šim punktam.

kāršu atklāšana

Gadījumā, ja spēle joprojām notiek, un visi vai daļa no spēlētājiem joprojām atrodas potā, pēc upes, atlikušajiem spēlētājiem būtu jāsalīdzina savas kārtis, lai noteiktu uzvarētāju pēdējā kārtā, ko sauc par kāršu atklāšanu. Tradicionāli spēlētājs ar visaugstāko rangu iegūst roku un greifers. Ja diviem vai vairākiem spēlētājiem ir vienādas rokas, tad pot tiek sadalīts starp tām ar jebkuru atlikušo nepārvietotu mikroshēmu, kas nonāk spēlētājam, kas palicis no Dīlera.

Ja jūs spēlējat Texas Hold'em profesionālu versiju un vēlaties ievērot visas šīs spēles īpatnības, atcerieties šādu struktūru, kas parāda, kā spēlētājiem būtu jāuzrāda savas kārtis. Pirmais, kurš parāda savas kārtis, ir pēdējā persona, kas veic agresīvu darbību, derot vai paaugstinot upē. Piemēram, ja tiek pārbaudīts spēlētājs, kas atrodas mazajā Blind pozīcijā, Big Blind pozīcija parāda USD 40 un visi citi zvani. Šādā situācijā spēlētājs Big Blind pozīcijā vispirms parādīs savas kārtis. Tomēr, ja kāds cits cēlis (un visi citi uzaicināti vai mucked), tad šī persona būtu pirmā, kas rādītu viņa / viņas kārtis. Ja spēlētājs, kas atrodas kreisajā pusē, var pārspēt šo roku, viņš būtu tas, kurš rādīs savas kārtis. Tomēr, ja viņiem ir zemāka rokas, tad viņiem nav pienākuma parādīt savu zaudēto roku un to var vienkārši izspēlēt. Kad visi spēlētāji ir parādījuši savas rokas (vai mucked), tad spēlētājs (-i) ar visaugstāk redzamo roku uzvar pot.

Kas notiek tālāk?

Pēc kāršu atklāšanas visas kārtis tiek atdotas tirgotājam, uzvarošais spēlētājs savāc mikroshēmas, un dīlera poga pāriet uz nākamo spēlētāju pulksteņa rādītāja virzienā. Šī darbība, kā minēts iepriekš, nodrošina, ka tiek pārveidots Dīleris, Mazā Blind un Lielā Blind, nodrošinot, lai visi spēlētāji pie galda spēlētu visās pozīcijās.

pot Limit

Pot Limit spēles ir tikai tā. Spēlētāji var izdarīt likmes jebkurā vietā starp pašreizējo tabulas robežu (Apakšējā robeža Pre Flop un Flop laikā, kā arī augstākais limits ap Turn un upes laikā), kā arī maksimālā summa potā un galdam.

Piemēram: Flop laikā pievienojamies 20 / 40 spēlei. Pot ir USD 200, un spēlētājs, kas atrodas "Mazajā Blind" pozīcijā, ir veicis 20 USD likmi. Nākamajam spēlētājam būtu jāmaksā 20 USD, lai zvanītu. Veicot kopējo potumu 240 USD (200 (Pot) + 20 (1st spēlētāja likme) + 20 (Jūsu zvans)). Šajā gadījumā jūs varat paaugstināt līdz pat USD 240.

Piemēram, jūs paaugstināt par USD 160. Tagad pot ir 400USD. Nākamajam spēlētājam vismaz jāsazinās ar 180 USD likmi. Tas nozīmē, ka uz galda tagad ir 580 USD (200 (Pot) + 20 (1st spēlētāja likme) + 180 (Jūsu likme un paaugstināšana) + 180 (nākamā spēlētāja izsaukums). vai augstāks, mūsu piemērā: 20 USD vai 40 USD) un 580 USD.

Kā redzat, kausa izmērs palielinās eksponenciāli, un tādēļ šāda veida pokeru dažreiz var uzskatīt par tuvāku "No Limit" spēlei nekā Fixed Limit.

No Limit

Ļoti vienkāršs, kā norāda nosaukums, spēlēs "No Limit", spēlētāji var izdarīt kādas likmes izdarīšanu starp kārtas ierobežojumu un kopējo žetonu summu. Bet jūsu žetonu likmes jebkurā pokera spēlē sauc par "Visu". Tas varētu būt tādēļ, ka jūs izvēlaties palielināt summu par mikroshēmām, vai arī tāpēc, ka šajā konkrētajā rokā vienkārši ir izsīkots mikroshēmas.
Piezīme: čipu atgūšana PĒC roku no pokera ir stingri aizliegta.
Ja roku laikā spēlētājs izstājas no mikroshēmas, bet pārējie spēlētāji turpina likt spēli, tad katls tiek sadalīts tajā brīdī, kad spēlētājs uzlika visas savas mikroshēmas. Visas sekojošās derības, ko veic citi spēlētāji, tiek turēti atsevišķā "Side Pot". Kāršu atklāšanā oriģināls spēlētājs sacenšas tikai par galveno kausu, uz kuru viņš piedalījies. Visi pārējie spēlētāji sacenšas par abiem podiem. Zemē izvietotā vidē pirmais tiek noteikts sānu kausa uzvarētājs.

Reizēm jūs varat redzēt vairākus sānu podus. Arī šeit tiek piemēroti vieni un tie paši noteikumi. Vēlreiz spēlētāji konkurē tikai par to pot (-iem), ko viņi ir ieguldījuši.

Omaha

Omaha ir Texas Hold'em variants, kas spēlēja gandrīz identiski, vienīgais izņēmums - spēlētājam tika piešķirtas 4 caurumu kārtis, nevis divas, kā Texas Hold'em.

Atcerieties, ka ir ļoti svarīgi atcerēties šo faktu, jo gadījumā, ja jums tā nav, jums var rasties problēmas ar karšu apjoma definīciju. Apskatiet šo spilgtu piemēru:
Jūsu caurumu kartes ir: 5h - 10s - Js - As.
Kopējās kartes ir: 3d - 4d - 6c - 7c - Kh.

Jūs varat pārsteigt, bet šeit jūs neveicat Flush ar Ace augstu un ne Straight ar 3-4-5-6-7. Šajā konkrētajā gadījumā vienīgā labākā kombinācija, kas notiek, ir roka ar Ace augstu.

Un šeit labākā atbilde, kāpēc būs: Omaha Hold'em jūsu kombinācija ir izveidota tikai no divām no jūsu caurumu kārbām un trīs no 5 uz galda.

OMAHA HI-LO

Lai izveidotu uzvarētāju kombināciju Omaha High Lo, jums jāizveido pokera kombinācija, kas sastāv no 5 kartēm, kuru augstākajai kartei jābūt ne augstākai par 8. Lai izveidotu lo kombināciju, Ace var tikt izmantota kā mazākā karte (Ace var būt gan visaugstākā, gan visizplatītākā karte, lai palīdzētu veikt atbilstošas ​​kombinācijas), Straight and Flush šeit netiek uzskaitītas kā lo kombinācijas.

Saskaņā ar iepriekšminēto, ir diezgan viegli uzminēt, ka vislabākā roka Omaha High Lo sastāvā ir 5-4-3-2-Ace. Un atkal, paturot to prātā, Straight un Flush netiek ņemti vērā šeit. Vai arī, ja visas jūsu 5 kartes izmantos vienu un to pašu uzvalku (piemēram, visas sirdis), un, ja Flush netiek skaitīts, jā, tā būs ideāla kombinācija Omaha High Lo. Un jums ir arī jāatceras, ka jebkurš pāris šeit tiks uzskatīts par augstu. Tātad šajā gadījumā 2-2-4-5-A neveidos "lo" kombināciju.

Ja neviens no spēlētājiem nespēja izveidot lo roku, uzvar ar lielāko roku spēlētājs. Gluži pretēji, ja ir divi spēlētāji, viens ar visaugstāko roku un otra ar loest vienu sadalīs banku. Retos gadījumos spēlētājs ar abām iespējamām kombinācijām vienā rokā uzņems gan High, gan Lo daļas banku. Šīs spēles gaitā spēlētājam vispirms ir jāuzņem lielā roka, un tikai pēc tam (ja tas ir iespējams) jāizveido lo roka. Un tas pats noteikums attiecas uz kāršu atklāšanu: vispirms tiek noteikts visaugstākais uzvarētājs.

Kā spēlēt Omaha High Lo?

Kā jau tika minēts, spēle tiek spēlēta gandrīz tādā pašā veidā kā Texas Hold'em ar vienīgām divām atšķirībām: spēlētājiem tiek piedāvātas 4 hole cards, nevis divas, kā Texas Hold'em, un otrā atšķirība ir tā, ka visa katls ir sadalīts divās daļās - viens augsto roku un otra - lo. Katram spēlētājam ir paredzēts izveidot 5 karšu kombināciju augsto roku un kombināciju Lo kombinācijā ar lo. Visi laimesti tiek sadalīti attiecīgi. Gadījumā, ja nevienam no spēlētājiem nav izdevies izveidot lo kombināciju - viss pods nonāk spēlētājam ar augstāko roku. Gadījumā, ja viens spēlētājs uzvar gan augsto, gan lo roku - viņš ņem visu pot.

Omaha High Lo stratēģijas

Alternatīvi Texas Hold'em spēlētājam tiek piešķirtas 4 caurumu kartes. Jums vajadzētu arī atcerēties, ka šī spēle būs diezgan nerentabla tiem spēlētājiem, kuri nav definējuši vismaz pamata stratēģiju. Tas ir īpaši svarīgi, ja pirmajā kārtā spēles laikā tiek sarindoti mazāk spēlētāju. Jūs sapratīsiet iemeslu, kāpēc šajā procesā.

Omaha High Lo stratēģija - atceries 2 + 3

Lai pareizi novērtētu potenciālo kombināciju, vienmēr jāpatur prātā, ka tikai divas no četrām kartēm ir nepieciešamas, lai veidotu kombināciju, kurā uz galda ir tikai trīs no 5 kartēm. Šis noteikums ir ļoti svarīgi atcerēties, lai atpazītu iespējamo spēcīgo roku. No otras puses, ja jūs to nepievēršat īpašu uzmanību, spēles gaitā jūsu roka var būt lielāka nekā jūs sagaidījāt. Lai izveidotu spēcīgāko kombināciju ar roku, ļoti ieteicams saprast un atcerēties šos 2 pamata noteikumi:
1. Izvairieties no pāris kartēm savā kombinācijā
2. Lielākā vienas kārtas vērtība jūsu rokā nedrīkst pārsniegt 8

Omaha High Lo stratēģijas Nuts Lo

Vispirms ļaujiet mums definēt "Nuts lo". Lai iegūtu riekstu ar roku, ir vajadzīga visspēcīgākā kombinācija. Iesācēju spēlētāji pirmo reizi to nevar definēt, lai gan tas ir diezgan viegli un, kas ir daudz svarīgāks, ir ļoti svarīgi zināt, lai uzvarētu Omaha High Lo. Šeit ir neliels padoms, kuru jūs atcerēsit ērtībai: "Nuts Lo" ir "2 + 3". Tas nozīmē, ja divās no jūsu četrām kārtis jūsu dēlu kārbās ir džuts (2) un Ace - jūs turat Nuts Lo kombināciju.

Bet jums vajadzētu arī skatīties uz kopienu (galda kartes, kārtis uz galda), jo trīs no tām, kas sastāv no 8 un loer, un kārtis, kurām nav pāru, tiks pievienoti jūsu dvēselei un Acei un izveidosim iespējamo kombināciju labajā pusē rokā. Vēl viens labvēlīgs sabrukums jums radīs Deuce un 3 un Ace uz galda. Tāpat kā spēles gaitā tiks pievienotas vēl divas kopējās kārtis, piemēram, 8 vai lo un pāris no paaudzēm lo kartes - jums noteikti būs Nuts lo. Šajā gadījumā mēs ļoti iesakām paaugstināt likmes, jo šajā situācijā jums ir diezgan lielas izredzes uzņemties vismaz Lo kausu.

Omaha High Lo stratēģija Nuts Flush

Kā jums jau ir uzminējuši, labākā iespējamā Nuts Flush kombinācija ir Flush. Visiem spēlētājiem būtu jāzina, kā atšķirt Nuts Flush vismaz, lai iegūtu acīmredzami tuvāk pot. Apskatiet šo piemēru:

Jūsu caurumu kartes: 2c - Ac
Kopējās kartes: Dc - 9c - 7c.

Tā kā lielākajai daļai pretinieku, iespējams, ir Flush sirdis, jūs varat saglabāt mieru, jo jūs zināt, ka jums ir visaugstākā iespējamā Flush-Nuts Flush. Spēja atpazīt šāda veida kombināciju var būtiski uzlabot jūsu situāciju spēlē un palīdzēs jums noteikt turpmākās likmes.

Omaha High Lo stratēģija Jūsu izredzes pret jūsu pretinieka izredzēm

Ideālā gadījumā jums jāzina, kā noteikt pretinieka labāko iespējamo kombināciju, un, ja uz galda ir trīs kārtis ar vienu un to pašu uzvalku. Jums jāapzinās, ka šādā situācijā vismaz viens no jūsu pretiniekiem teorētiski var būt Flush. Šajā gadījumā, ja jūs esat 100%, pārliecinieties, ka jūsu roka nav pietiekami spēcīga, lai pārsniegtu Flush - jums ir reizes. No otras puses, ja kopējās kārtis uz galda veido gaismas Taisnība kā 3-4-6-8-9, tas būs daudz labāks, ja jums ir vismaz taisni vai roku pietiekami stipra, lai to pārspēt gluži pretēji - jūs labāk salocītu.

Minētajā piemērā 3-4-6-8-9 ir vismaz 5 veidi, kā veidot taisni ar divām jūsu caurumu kartēm un 3 kopējām kartēm no 5 uz galda:
• 2-3-4-5-6
• 3-4-5-6-7
• 4-5-6-7-8
• 5-6-7-8-9
• 6-7-8-9-10
Protams, šie piemēri var likties kaut kur starp zinātnisko fantastiku un faktiem, lai gan tie skaidri parāda nepieciešamību spēlētājam lielu uzmanību pievērst oponentu iespējamām kartēm.

Omaha High Lo High Hands stratēģija

Tā kā šī spēle ietver daudzas uzvaras kombinācijas, esiet gatavi uz faktu, ka to skaits nopietni pārsniegs iespējamo kombināciju skaitu Texas Hold'em. Tāpēc pārliecinieties, ka saprotat, ka Trīs no veida vai pāri nav daudz tādu kombināciju, kas bieži vien uzvar Omahā.

Bieži pieļautās kļūdas Omahā

Viena no visbiežāk sastopamajām pirmajām spēlētāju kļūdām ir tāda, ka viņiem ir grūti noteikt sākuma roku vērtību pēc viņu caurumu karšu saņemšanas. Tas notiek tāpēc, ka lielākā daļa no viņiem ir atraduši pokera pasauli, spēlējot Texas Hold'em, un tādējādi viņi Omaha pokera spēlēs pārvērtē savas augstās kārtis.

Piemēram, Aces pāra likme būtu diezgan spēcīga kombinācija PF (preflop), bet bieži vien tas šķiet neuzvarošs, ja flops nedod trešo Ace.

Vēl viena jauna spilgta spēlētāja kļūda ir nekontrolējama paaugstināšana gadījumā, ja liels pāris ir pēc darījuma. Šādu acīmredzamu paaugstināšanos parasti viegli prognozē pieredzējušie spēlētāji, kuri parasti liek paralēles starp likmēm un paaugstina, gaidot spēcīgu karti flopā.

Vēl viena acīmredzama kļūda ir lo kvalifikācijas pašsaprotami mēģinājumi blefēt. Turklāt šī ir viena no kļūdām, kas var kļūt par tīru katastrofu, kad lielākā daļa spēlētāju atklās šo blefu, uztverot analogu starp iepriekšējām derībām un paaugstināšanām, un tādējādi blefs paliks nepamatots. Tātad, šeit ir mazais padoms jaunajiem Omaha pokera spēlētājiem: saglabājiet savu godīgo vārdu un mēģiniet izvairīties no blefēšanas, kamēr neesat pārliecināts, ka jūsu noteiktā stratēģija ir pietiekami droša.

Pārslēdzoties no Texas Hold'em uz Omaha, daži jaunie spēlētāji acīmredzami pamanīs paralēli starp tradicionālo Hold'em un Omaha High-Lo potumu, kas parasti ir krietni augstāki.

Kaut arī lielākā daļa spēlētāju saliešanas tūlīt pēc flopa, spēlējot Texas Hold'em, Omaha spēlētāji ar 4 caurumu kārtis rokās kopā ar lielu skaitu izredžu, visticamāk, saliek karti pēc pirmā darījuma.

Vēl viena bieži sastopama kļūda jaunajiem spēlētājiem nav saliekot savas kārtis ar Riekstiem (pašlaik augstāko iespējamo roku) pēc flopa. Piemēram, jūs nokļuva, lai saņemtu Riekstus pēc flopa, pieņemsim, ka tas bija augsts Straight ar Ace. Tātad, kas notiek tālāk? Spēlētāji paaugstināsies, līdz jūsu kārta būs pieņemt lēmumu. Un, ja spēlētāji ir redzami, lai izdarītu likmi, nevis gaida Flush, labākais lēmums būs saliekot jūsu kartes un izvēlēties savu labāko brīdi.

Kas ir bankas ierobežojums?

Kredīta limits ir sava veida Omaha pokers, kas pazīstams arī kā PL. Tas nozīmē, ka jebkuras likmes vai paaugstinājumi šāda veida spēlē ir saskaņot summu pot. Citiem vārdiem sakot, kausa apjoms būs derīguma termiņa laikā. Maksimālai likmei pirmajā derību kārtā jābūt līdzvērtīgai mazo un lielo žalūziju summai. Piemēram, 10 \ 20 likmju spēlē pirmajai likmei nevajadzētu pārsniegt lielo un mazo žalūziju summu, pašreizējā piemēra ziņā likme nedrīkst pārsniegt 30. Tādējādi nākamais spēlētājs var vai nu piesaistīt likmi 30 summā, vai paaugstināt likmi līdz 60.

OFC Ananāss

Ananāsa Open Face Ķīnas pokers - sava veida ķīniešu poker, kurā no otrās kārtas spēlētāji saņem trīs kārtis uz leju, no kurām viena ir salocīta. Pretinieki beigās redz tikai divas kārtis, trešais paliek viņiem nepieejams.

Spēle tiek spēlēta ar standarta "52" karšu klāju (no 2 uz Ace, bez jokeriem). Uzvalki ir vienādi. Maksimālais spēlētāju skaits Pineapple - 3.

Tādējādi spēle notiek 5 pagriezienos: 5 + 2 + 2 + 2 + 2

Fantāzijas gadījumā spēlētājs saņem 14 kartes, no kurām 13 jāizmanto un jāiznīcina 1.

Spēļu mērķis ir iegūt spēcīgāko kombināciju, lai uzvarētu pretiniekus un iegūtu vairāk punktus. Spēlētājs ar visvairāk punktu kārtas beigās uzvar.

Rokas pagrieziens

Spēle tiek spēlēta ar 52 kartēm. Nav nevienas kopējās kārtis vai derību kārtās.

Kāršu tirdzniecība ar rokām.

Kartes tiek izmantotas pārmaiņus 5 ielās.

- 1st iela - tiek apstrādātas 5 kartes.
Spēlētājam jālieto visas 5 kartes kastēs

- 2nd iela - tiek apstrādātas 3 kartes.
Sākot ar 2nd ielu spēlētājam ir jāizveido 2 kartes kastēs un jāiznīcina 1 karte.

- 3rd iela - tiek apstrādātas 3 kartes.

- 4th iela - tiek apstrādātas 3 kartes.

- 5th iela - tiek apstrādātas 3 kartes.

Kastes

Spēlētājam jāizklāsta visas trīs kārbas:

- Priekšējā un augšējā kaste ar 3 kartēm (vājākais)
Iespējamās kombinācijas: trīs no veida, viens pāris, augsta karte un tā tālāk, jo spēcīgākām kombinācijām jāizmanto vismaz 4 kartes.

- vidēja - vidējā kaste ar 5 kartēm (vidēji)

- Atpakaļ - apakšējā kārba ar 5 kartēm (spēcīgākā)

Kastes likums: priekšējā kārba nevar pārspēt vidējo kārbu, vidējā kārba nevar pārspēt kārbiņu. Kombinācijām jābūt sakārtotam pēc darba stāža no apakšas augošā secībā. Vienādas kombinācijas ir atļautas. Ja šis noteikums netiek ievērots, tiek uzskatīts, ka roka ir bojāta, un spēlētājs nesaņems punktus.

Spēles sākuma apstiprināšana

Kad pie galda sēž vismaz 2 spēlētāji, katram spēlētājam ir jāapstiprina, ka viņš ir gatavs spēles sākumam. Spēle netiks uzsākta, līdz visi dalībnieki to apstiprinās. Lai apstiprinātu, spēlētājiem ir jāizvēlas spēlēt uznirstošajā logā.

Spēles process.

Pēc rokas sākuma pirmajā ielā spēlētājam, kas atrodas kreisajā pusē no dīlera, tiek izsniegtas 5 kartes. Visas spēlētāji var redzēt šīs kartes.

Spēlētājam ir jāuzliek visas 5 kartes trīs kārbās. Spēles ir pilnībā atvērtas. Spēlētājiem nav nekādu nepieejamu karšu. Visas kārtis ir ievietotas kastēs, kuru saturs ir pieejams visiem dalībniekiem. Spēlētāji izklāj karti pa vienam. Izstādes process pirmajā ielā ir redzams visiem spēlētājiem.

Pārvietošanās beigas pie 1st iela

Kad spēlētājs noformē visas kārtis, viņam ir pieejama poga "Gatavs". Līdz kārtas beigām spēlētājs var pārslēgt kādu no viņa kārtis.

Pēc pārvietošanas beigām nākamajam spēlētājam tiek piešķirtas 5 kartes un tā tālāk, līdz pirmā iela nav pabeigta.

Pārvietošanās beigas atlikušajās ielās.

Sākot no otra ielas un līdz visiem spēlētājiem ir izveidotas 13 kartes, spēlētāji saņem trīs kārtis uz leju un ieliek divas no tām kājiņām. Reaming karte tiek izmesta, nospiežot pogu "izmest". Atbrīvojot trešo karti, tiek atvērti divi citi. Spēlētājs nevar pārvietot kartes, kas izklāstītas iepriekšējās ielās.

Laiks pēc kārtas.

Katram spēlētājam ir vienāds laiks, lai ielīmētu kartes katrā ielā - 2 minūtes. Sākot ar pirmo ielu, ir atpakaļskaitīšanas laiks. Otrajā ielas spēlētājam ir mazāks laiks nekā pirmajā un tā tālāk. Ja spēlētājam nav laika, viņam būs papildus laika banka - 3 minūtes. Ja spēlētājs visu laiku izmanto, bet joprojām ir atlikušas kārtis, tie tiks ievietoti automātiski.

Ja spēlētājam nav laika, viņa karte tiek izlaista automātiski:

- Kartes ir norādītas tādā secībā, kādā tās tika saņemtas, vispirms uz apakšējās līnijas, pēc tam - vidējā un augšējā.

- Sākot no otrās ielas, pirmās divas saņemtās kartes tiek izliktas un trešais tiek noraidīts.

Ja spēlētājiem ir atvienots savienojums ar serveri, tiek aktivizēts arī laika josla - 3 minūtes. Ja visas "Time Bank" spēlētāja beigās neizdosies izveidot savienojumu ar serveri, viņa pašreizējais spēks tiks apstrādāts automātiski un tiks uzskaitīts, spēlētājs tiks pārvietots uz "Iziet" un turpinās spēli, izņemot tos, kuri gadījumi, kad pretiniekam ir tiesības rīkoties ar "fantāziju". Saskaņā ar Ķīnas pokera noteikumiem "Fantasy" ir aktīvo roku turpinājums, tāpēc tas tiks atskaņots un tikai pēc tam, kad spēlētājs tiks pārvietots uz "Sit out". Laika banka atjaunojas pēc tam, kad spēlētājs pārceļas uz citu galdu.

Novērtēšana un prēmijas.

Roku rezultātu beigās tiek apkopoti. Punkti tiek piešķirti pēc pārrēķināšanas katra spēlētāja puses. Katrā pārī tiek salīdzinātas attiecīgās kombinācijas: visaugstākā ar augstāko, vidējo ar vidējo un zemāko ar zemāko.

Ja izmanto kādu no rokām (piemēram, abiem spēlētājiem ir vienāds zibspuldzes līmenis), neviens no spēlētājiem nesaņem punktus par šo roku.

Novērtēšanas noteikumi.

Ir divas vērtēšanas metodes:

- metode 2-4
Spēlētājs saņem 1 punktu par katru uzvarēto roku.
Bez tam, spēlētājs saņem 1 punktus, ja viņš uzvar 2 no trīs rokām vai visām trim rokām.
Nogalināšanas gadījumā neviens no spēlētājiem nesaņem punktus. Bet, ja spēlētājs uzvar ar divām pārējām rokām, viņš saņem trīs punktus - vienu par katru uzvaru un vienu roku un vēl vienu.

- metode 1-6
Spēlētājs saņem 1 punktu par katru uzvarēto roku.
Bez tam, spēlētājs iegūst 3 punktus, ja viņš ieguva visas trīs rokas.

netīrs
ja rokas spēlētāja beigās kombinācija ar defektu ir izturējusi spēli, tad roka tiek uzskatīta par izliektu. Šajā gadījumā visas viņa kombinācijas tiek uzskatītas par zaudētām citiem, un viņš nesaņem nekādus punktus, bet maksā naudas sodu 6 punktu un bonusa punktu summai katram spēlētājam.

Ja diviem vai vairāk spēlētājiem ir "nepatīkams", tad viņu rokās tiek iegūti 0 punkti salīdzināšanas posmā.

Autoratlīdzības

Papildus punktam uz uzvaru spēlētāji tiek piešķirti ar atlīdzību par kombinācijām neatkarīgi no izplatīšanas rezultātiem.

Folus nesaņem autoratlīdzību.

Citas spēles

7-Card Stud

7-Card Stud tiek uzskatīts par vienu no klasiskajiem pokera veidiem, lai gan, ja esat pārliecināts, ka tradicionālais Texas Hold'em jums vairs nav problēma, jums noteikti vajadzētu izmēģināt 7 Card Stud. Šī spēle ir par labāko 5 karšu kombināciju no 7 karšu puses. 7 Card Stud pamatprincips ir atcerēties visas izdalītās kartes un pilnībā apzināties jūsu sākuma potenciālu. Neskatoties uz to, ka 7 Card Stud daudzos veidos tiek spēlēts tāpat kā daudzas klasiskās pokera spēles, pateicoties laimīgo kombināciju līdzībai, lai gan tai ir dažādas atšķirīgas īpatnības, kurām vērts pievērst uzmanību.

Stakes

Viena no galvenajām 7 Card Stud atšķirībām ir tā, ka šeit netiek izmantotas žalūzijas, lai sāktu derību kārtu vai visu spēli. Šeit visiem spēlētājiem jāuzņemas tādas pašas likmes, atkarībā no iestatītā tabulas robežām.

Katram spēlētājam jāizdara piespiedu likme, kuru sauc arī par Ante. Šāda veida obligātās likmes apjoms ir atkarīgs no tabulas robežām, parasti atšķiras no 10-25% no minimālās likmes. Visbiežāk 7 Card Stud spēlē ar fiksētu likmju ierobežojumu.

Sākot rokas

Vissvarīgākais ir palikt pacietībā, jo patiešām spēcīgas sākuma rokas, kas garantē tūlītēju uzvaru, var notikt diezgan reti. Tāpēc, pirms saliktu savas kartes tūlīt pēc flopa, jums vajadzētu veikt šauru izmeklēšanu un veikt visu potenciālo variantu dziļu analīzi ar jūsu izdalītajām kartēm.

Stratēģija

Tā kā jūsu prakse ar jebkāda cita veida pokera spēli var jums parādīt, nav nekas efektīvāks un vērts, nekā patiešām prakse un padziļināta apziņa. Tāpēc mēs šeit nepiedalāmies parasto vai vispārpieņemto īpašo burvju sistēmu, kas palīdzēs jums uzvarēt. Šeit jums jāapzinās, ka spēles rezultāts, kā arī jūsu personīgais panākums ir atkarīgs tikai no jūsu spējas nolasīt pretinieku. Pēdējā laikā mēs šo problēmu aplūkosim sīkāk.

Galvenie noteikumi

Pretstatā lielākajai daļai pokera spēļu, šeit jūs neredzēsiet nekādas kopīgas kartes. Katram spēlētājam šeit tiek izsniegtas 7 kartes kopumā. Visiem spēlētājiem, kuriem izdevās sasniegt pēdējo kārtu, ir jāizveido labākā 5 karšu kombinācija no 7 karšu puses. Kā parasti, šī spēle tiek atskaņota, izmantojot standarta 52 karšu klāstu. Proti, karšu skaits nosaka to cilvēku skaitu, kuri var spēlēt vienā spēlē sesijā. Seven Card Stud spēlētāju skaits ir no divām līdz astoņām. Un tagad novērojam visu spēles procesu pareizajā secībā. Atšķirībā no Texas Hold'em un Omaha pokera, Seven-card stud tiek spēlēta tikai ar derību ierobežojumiem. Septiņkaršu kartiņā jūs neatradīsiet nevienu Pot Limit vai No Limit spēles veidu. Šajā rakstā aplūkosim šādu piemēru: 7-Card Stud ar fiksēto limitu 10 \ 20.

Spēle sākas

Pirms izplatītājs piedāvā spēlētājiem pirmās kārtis, sākot no kreisās puses pulksteņa rādītāja virzienā, katram spēlētājam ir jāpiedāvā obligāta likme, kuru sauc arī par Ante. Ante summa parasti ir apmēram 1 \ 5 no minimālā tabulas ierobežojuma. Ante spēlē tādu pašu lomu šeit kā Žalūzijas tradicionālajā Texas Hold'em - tas ir novietots, lai sāktu aizpildīt pot.

Trešā iela

Tātad pirmais darījums ir šāds: visiem spēlētājiem tiek izdalītas divas uz leju kartes. Kad tirgotājs ir sadalījis divas leju kārtis katram spēlētājam, viņš veic vēl vienu karti, bet šoreiz uz augšu. Visas kartītes, kas tiek apstrādātas uz augšu, ir palikt pie galda. Tagad katram spēlētājam ir viena seja uz augšu un trīs sejas uz leju. Pirmais derības kārts tiek saukts par "trešo ielu", un tas jāsāk ar spēlētāju, kurš parāda augstāko karti pa rangu un uzvalku.

Uzvalki tiek vērtēti no augstākajiem līdz: pikšu, sirdī, dimantiem un klubiem.

Spēlētājam ar zemāko karšu rādīšanu ir jāveic piespiedu likme, kas pazīstama kā likme "Iegult". Šo likmi parasti nosaka galds. Sekojot mūsu piemēram, izmantojot 10 \ 20 ierobežojumus, šeit Ante būs vienāds ar 2. Pēc tam, kad ieguvuma derību ir izdarījis nākamais spēlētājs, kas atrodas tieši spēlētāja tuvākajā kreisajā pusē, veicot iegulšanas likmi, un ir iespēja saliekot, piesaistot vai paaugstinot likmi kā parasti. Izcelsmes summa spēles pirmajā kārtā nedrīkst pārsniegt 10 (tabulas apakšējā robeža). Katrā kārtā no katra spēlētāja tiek piešķirta tikai viena likme, bet trīs tiek paaugstinātas, tādēļ šajā konkrētajā gadījumā maksimālā likme ir 40.

Ceturtā iela

Kad visi spēlētāji izdarījuši derības, tirgotājs piedāvā citu seju uz augšu karti, ko parasti sauc par "Ceturto ielu". Par kartēm, kuras tiek apmaksātas, sākas vēl viens derības kārtis ar spēlētāju, kurš parāda augstāko roku. Izcelsmes summa spēles pirmajā kārtā nedrīkst pārsniegt 10 (tabulas apakšējā robeža). Spēlētājam, kurš parāda pāri, ir atļauts likt spēlēt 20 (augstā tabulas robeža). Pēc tam visi spēlētāji, kas sākas kreisajā pusē spēlētājam, parādot vislabākās kartiņas, ir jāpieņem lēmumi.

Piektā iela

Pēc otrās derības kārtas nākošā nākošā karte ir arī sejas uz augšu un tiek saukta par "Piekto ielu". Līdz šim brīdim katram spēlētājam kopumā ir 5 kartes: 3 sejas uz augšu un 2 caurumu kartes. Pirmās likmes summa šajā kārtā ir 20. Nākamā likmju kārta atkal sākas ar spēlētāju, kurš parāda augstāko roku.

Sestā iela

Tātad trešā derību kārta ir beigusies, un tirgotājs katram spēlētājam piedāvā pēdējo seju uz augšu, un šo kārtu sauc par "sesto ielu". Atkārtot derības kārtu sākas ar spēlētāju, kurš parāda visaugstākās redzamās kārtis, un derību apjoms pārsniedz saskaņā ar augsto ierobežojumu.

Septītā iela

Un pēc derību kārtas tirgotājs atlaiž pēdējo karti katram spēlētājam, un šī karte tiek izskatīta uz leju. Pokera kopienā pēdējo Seven Card Stud karti bieži sauc par "leju un netīru". Pēc šīs kartes seko pēdējais derību kārts un nepieciešamās likmes summa ir stabila.

kāršu atklāšana

Tagad katrs spēlētājs izmanto piecas viņa septiņas kārtis, lai pabeigtu viņa galīgo roku. Izlemjot, kura kombinācija ir labāka, visi spēlētāji atklāj savas kārtis, un labākais no šīm karšu kombinācijām uzvar pot.

Razz

Razz ir 7 Card Stud variants, kurā labākais zemais roka uzvar pot. Spēli var spēlēt no diviem līdz astoņiem spēlētājiem. To spēlē ar 52 karšu klāju, kas nesatur jokerus. Katram spēlētājam ir septiņas kārtis, bet tikai uzvarētāju nosaka tikai labākā piecu karšu mazā roka. Atšķirībā no 7 Card Stud Hi / Lo, Razz nav "astoņu vai labāku" prasību towin pot.

Atcerieties, ka (atšķirībā no Seven Card Stud Hi / Lo un Omaha Hi / Lo) nav "kvalifikācijas", labākais zemais roka uzvar visu banku.

32 karšu iegriešana

Šī spēle ir īpaši aizraujoša, jo visas zemākās kārtis no 2 uz 6 tiek noņemtas no klāja, tāpēc jūs iegūstat daudz augstas kartiņas, un ir vieglāk iegūt trīs veida vai pilnas mājas. Paturiet to prātā, kad spēlējat - jūsu roka varētu būt lieliska, bet arī jūsu pretinieka rokās!

  • Šo spēli spēlē ar 2 uz 5 spēlētājiem.
  • 3 žalūzijas - mazas, lielas un vairāk, kad vairāk nekā 3 spēlētāji (2-3 spēlētāji atgriežas tikai mazajās un lielajās žalūzijās).
  • Apmainoties ar kartēm, pirmais spēlētājs pēc dīlera sākuma (tāpat kā 5 kartes zīmēšanā), bet otrajā kārtā darbība sākas pēc pārslodzes (ne pēc tirgotāja). "Head-up" situācijā (tikai 2 spēlētāji) darbība sākas ar mazo akli.
  • Spēlētājs var atbrīvot ne vairāk kā 4 kartes.
  • Paaugstināšanas termiņš ir 10 sekundes, pēc kura jūs varat pārbaudīt, zvanīt vai salocīt.
  • Nošauta klāja: 2-6 kārtis tiek noņemtas neatkarīgi no tā, cik daudz spēlētāju ir spēlē.
  • Aces var spēlēt augstu vai zemu, lai jūs varētu būt taisni A-7-8-9-10 vai 10-JQKA.
  • Paroles iespēja ļauj spēlētājiem sadalīt pot (tikai 2 derību kārtā).
  • Kaklasaites var salauzt ar uzvalku.
  • Roku klasifikācija 32-Card Draw Poker ir atšķirīga.

Badugi

Salīdzinoši jauna pokera variācija, kas apvieno iezīmes Texas Hold'em, Draw Poker un Razz.

Katram spēlētājam tiek izdalītas četras kārtis, un zemākā rokas uzvar - četras dažādas rangas un kostīmi. Spēle var atskaņot ne vairāk kā sešus spēlētājus, un to spēlē ar 52 karšu klāju. Ace vienmēr ir zemā kārts.

Darījuma sākums ir līdzīgs Texas Hold'em - diviem spēlētājiem no kreisās dīlera amata neliela un liela akla. Pēc tam spēlētājiem tiek izdalītas četras kārtis, un spēlētājs lielajās blindās kreisajā pusē sāk pirmo derību kārtu.

Spēle ietver četras derības kārtas. Katrā no trijām zīmēšanas kārtām spēlētāji no rokām var pārdot no četrām kārtis no četrām kārtis. Pēc tam, kad ir beidzies ceturtais likmju raunds, atlikušais spēlētāji atklāj savas kārtis, kas pārvietojas pulksteņrādītāja virzienā pa galdu. Spēlētājs ar labāko roku uzvar pot.

Rokas klasifikācija (dilstošā secībā)

  • Badugi ir roka, kurai ir četras dažādas rangas un kostīmi, no kuriem labākais ir 4-3-2-А.
  • Trīskāršu roka - ir izgatavota no trim nesamontētām dažādu uzvalku kartēm.
  • Divu karšu roka - ir divas neparastas dažādu kostīmu kārtis.
  • One-card hand - zemā karte uzvar.

Sliktākā rokas Badugijā ir К-К-К-К.

Texas 6 +

Ikviens ir sajukums par šo jauno spēli, kas ieradās uz Makao galdiem, kur spēlēja Ivey un Dwan, ko sauc par Six Plus Hold'em. No pirmā acu uzmetiena tā izskatās kā ļoti aizraujoša un pievilcīga spēle jauniem spēlētājiem! Tas varētu būt jauns Chris Moneymaker, lai piesaistītu jautrus spēlētājus, kuri spēlēs tiešsaistē, un laba lieta, ja jūs zināt, kā spēlēt Texas Hold'em labi, jums būs viegli pāriet uz šo jauno spēļu režīmu.

Galvenā Texas 6 Plus atšķirība ir karšu skaits (36, nevis 52) un kombināciju stiprums:

Texas 6 + var spēlēt tikai ar diviem spēlētājiem, maksimāli desmit spēlētāji. To spēlē ar 36 karšu klāju (no 6 uz Ace) bez jokeriem. Katrs spēlētājs saņem divas kārtis, uz leju. Šīs kartes ir pazīstamas kā caurumu kartes. Tad tirgotājs atbrīvo piecas kopējās kārtis uz augšu. Spēlētāji var izmantot visas piecas kārtis, lai izveidotu kombināciju. Labākā piecu karšu kombinācija tiek uzvarēta bankā.

Spēlēt tagadhttps://pokerdom.com/

Aktīvās prēmijas

Kopā: 4
soupWizardApi.init ('p21661p3144303pb6f5', 'p'); Bonus 1000R jaunajiem Pokerdom spēlētājiem ... 👁️ vairāk >>

📁 Kategorija:

Izveidots:

Beidzas:

📁 Kategorija:

Izveidots:

Beidzas:

📁 Kategorija:

Izveidots:

Beidzas:

📁 Kategorija:

Izveidots:

Beidzas:

Neuzticami bonusi

Kopā: 0

Atvainojiet, kazino bonusu nav atrasts