Ir pārāk daudz filmu seku un pārtaisījumu

0 Komentāri

Pēdējā laikā tā ir sākusies izskatīties, it kā katra cita jaunā filmas izlaišana ir turpinājums, pārtaisīšana, pārņemšana vai atkopšana. Vai šī ir tikai ar vecumu saistīta informācija? Vai tas ir īsts jauns fenomens, kas mums lielā mērā ir nokļuvis zem radara? Apskatīsim pierādījumus:

Ieskatoties arhīvos

Atpakaļ uz pagātni stāsta, ka tieši atpakaļatjaunošanas kataloga atjaunošana noteikti nav bijusi noklusējuma režīms. Piemēram, 1985, tikai viens no 10 populārākajiem filmu izlaidumiem (“Mad Max Beyond Thunderdome”) izrādās turpinājums vai pārtaisīšana. Ātri uz priekšu uz gadu 1995, un neviens no tās pašas "top 10" kategorijas nebija nekas cits kā oriģināls, jauns izlaidums. Tomēr lietas gadsimta mijā noteikti sākās mainīties. 2005, tikai viena filma Top Ten sarakstā (“The 40 Year Old Virgin”) nebija kaut kādā veidā balstīta uz jau esošu filmu, literāro darbu, grafisko romānu vai komiksu grāmatu varoni.

Un tikai īss ieskats 2019 plānotajās jaunajās versijās apstiprina, ka dažas no lielākajām filmām ir tikai jaunas, vecākas franšīzes un filmas:

Jan-marts: “The Lego Movie 2”, “Captain Marvel”, “Dumbo”

Aprīlis - jūnijs: “Elles puika"," Avengers: Endgame "," Detektīvs Pikachu "," Aladdin "," Godzilla: Monstru karalis "," Vīrieši melnā starptautiskā valodā "," Rotaļlietu stāsts 4 "

Jūlijs - septembris: „Zirnekļcilvēks: tālu no mājām”, „Lauva karalis”, „Tas: Otrais nodaļa”, „Dusmīgs putni Filma “

Oktobris - decembris: “Čārlija eņģeļi”, “Sonic the Hedgehog”, “Saldēts 2”, “Zvaigzne bija: epizode 9”.

Slinks tendence?

Tāpat kā filmu mīļotājiem, arī TV faniem šķiet, ka viņiem ir tāda pati izklaides mediju tendence, kas vērsta uz katra apraksta atjaunošanu. Holivudas pārmērīga paļaušanās uz tās uzticamo formulu pārsaiņošanu ir labi zināma un kritizēta. Tāpēc nav nekas neparasts dzirdēt fanus, kas sūdzas skaļi un ilgi par tādiem uztvertajiem trūkumiem: “briesmīgās pārtaises”, “klasisko filmu iznīcināšana”, “filma bija necienīga pret oriģinālo versiju” un vairāk.

Tomēr ir arī norādīts, ka lielākā daļa sūdzību iesniedzēju joprojām ir gatavi iegādāties kino biļetes un DVD vai izvēlēties straumēšanas iespējas, lai iegūtu iespēju skatīt jaunāko filmas versiju, kuru viņi apgalvo, ka attur. Bet, lai filmu veidotāji varētu mainīt savu ceļu, vai tas tiešām nebūtu labāka stratēģija filmu fani, lai viņi neiztērētu savu naudu? Galu galā, kamēr cilvēki turpina iegādāties produktus, ir grūti vainot filmu industriju tikai par bezgalīgu turpinājumu veidošanu un turpināt šo populāro nosaukumu izvilkšanu no ražošanas līnijas.

Sekas vienmēr ir bijušas lieta, pat tiešsaistes kazino pasaulē. Jūs, protams, esat ievērojuši, ka dažas no mūsu spēļu spēlēm ir turpinājumi, piemēram, populārie Thunderstruck II. Un, lai gan tik daudz filmu un spēļu turpinājumu mīl viņu auditorija, ir vērts jautāt arī, vai tiešām ir tāda lieta kā „pārāk daudz turpinājumu”?

Tātad, lai gan ir interesanti apsvērt, kāpēc lielie filmu uzņēmumi ievēro šo „rebranding” modeli, ir vērts aplūkot arī to, kāpēc mēs visi esam gatavi nezaudēt bezgalīgas pārtaisīšanas un turpinājumus ar tik maziem darbiem, kas piedāvā kaut ko jaunu un oriģinālu.

Kas motivē filmu nozares uzvedību?

Pirmkārt, ir svarīgi atzīt, ka filmu uzņēmumi ir uzņēmumi kā jebkurš cits, un tiem ir jāgūst peļņa, lai izdzīvotu. Un daudzi eksperti domā, ka kino kino veidotājiem ir jārīkojas šādā veidā, daļēji ir tas, ka tā vietā, lai riskētu ar miljoniem dolāru uz oriģinālajiem darbiem, tā ir diezgan bezriska stratēģija, lai pārskatītu darbus, kas bijuši veiksmīgi. Turklāt filmu uzņēmumi jau sen ir sapratuši, ka viņiem pieder intelektuālā īpašuma (IP) tiesības uz plašu veco materiālu veikalu. IP var būt skripti, sižeti, rakstzīmes, franšīzes un daudz kas cits, ko ar nelielu domu var atkārtot vairākkārt.

Ir sajūta, ka sabiedrība jau ir informēta par šiem zīmoliem un zina stāstus un rakstzīmes, tāpēc kaut kas, kas ir izrādījies hit ar vienu paaudzi, var atkal strādāt, ja tas ir formulēts tādā veidā, kas ir pārliecinoši pazīstams. Ir skaidrs arī tas, ka vienas (vecākas) paaudzes apstiprināšana var būt arī motivējošs līdzeklis jaunākiem filmu veidotājiem - it īpaši, ja nozare ir pietiekami gudra, lai atskaņotu modernizācijas tehnoloģiju efektu. Tā kā vecās „Lion King” filmas nostalģiskais faktors vien nepietiek, radot sajūtu, ka patiesi autentiskiem, šodienas bērni izmisīgi vajag visu, kas jāsniedz 3D.

Atjaunot detaļas

Neatkarīgi no pazīstamās sajūtas nav nepieciešams daudz vairāk, lai pārveidotu IP pārvērstu par kritiski atzītu un / vai finansiāli veiksmīgu kaste. Vienkārši pievienojiet dažas augsta līmeņa zvaigznes, svaigu leņķi par darbu vai, iespējams, tikai jautru žanra svinēšanu. Nostalģija bieži šķiet galvenā sastāvdaļa. Tātad ar filmām un pirmizrādes TV, mēs visi varam izdarīt daudz publisku troksni par tām pašām vecajām izvēlnēm, bet auditorijas vērtējumi stāsta patiesu stāstu: aiz slēgtām durvīm mēs lielākoties esam ļoti apmierināti ar to, ko mēs zinām.

Ir svarīgi arī pateikt, ka ne katrs reprise ir komerciāls panākums, tāpēc darbs vēl ir jādara labi. Nozarē viņi runā par kritisko „otro nedēļas nogali”, kas nozīmē, ka liels reklāmas budžets var iegādāties jūsu produkciju veiksmīgā atklāšanas nedēļas nogalē, bet jūs vienkārši nevarat „nopirkt” otro nedēļas nogali - tas ir īstais darījums!

Jackpot City tiešsaistes kazino bonusu kodi >>

Jackpot City Casino Online. Pievienojies tagad!
Avots: jackpotcitycasino.com
Ir pārāk daudz filmu seku un pārtaisījumu Atjaunots: Jūnijs 18, 2019 Autors: Damon